رفع رنگ مو بر روی پوست صورت
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

رفع رنگ مو بر روی پوست صورت

 

 

 

 

 

 

راه برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست

نحوه پاک کردن رنگ مو از روی پوست صورت و پیشانی

هرچند رنگی شدن پوست توسط رنگ مو بسیار ناخوشایند است ولی احتمال وقوع آن مخصوصا روی پیشانی و گردن بسیار زیاد است. ممکن است چند قطره رنگ مو روی دستتان بچکد. در چنین شرایطی اصلا نگران نشوید، در اینجا راه حلهای امتحان شده ای که نتیجه بخش بوده است را برای شما شرح خواهیم داد.

۱٫ از خود رنگ مو استفاده کنید
بسیاری از مردم می گویند تنها یک الماس می تواند الماس دیگری را ببرد. رنگ مو می تواند لکه های خود را از بین ببرد. هنگام دوش گرفتن می تواند مقداری از رنگ باقی مانده را به همراه صابودن و به صورت دوار روی ناحیه ای که رنگی شده است بمالید. سپس سریعا ناحیه را با صابون یا شامپو بشویید و کاملا خشک کنید. قاعدتا با انجام این کار لکه باید از بین برود.

۲٫ روغن زیتون می تواند معجزه کند
یک تکه پنبه را به مقداری روغن زیتون آغشته نمایید و آن را روی ناحیه ای که رنگی شده است به آرامی بمالید تا لکه کم کم کمرنگ شود. هرچند شاید ناحیه مورد نظر سریعا تمییز نشود ولی اینکار ایمن و موثر خواهد بود و البته پوست که به علت آلوده شدن به رنگ مو ممکن است کمی دچار خشکی شده باشد تغذیه شده و نرم و لطیف تر خواهد شد.

۳٫ آیا لاک پاک کن را امتحان کرده اید؟
البته اگر پوست حساسی دارید این روش را امتحان ننمایید. یک تکه پنبه را به مقدار کمی لاک پاک کن آغشته نمایید و با ملایمت روی ناحیه مورد نظر بمالید، با این روش لکه کاملا پاک خواهد شد. وقتی پنبه به رنگ آلوده شد از یک قطعه پنبه تمیز دیگر استفاده کنید تا رنگ توسط پنبه آلوده روی پوست پخش نشود.

۴٫ نوبت اکسیدان است!
یک تکه پارچه تمییز بردارید و روی آن کمی اکسیدان بریزید. اکسیدان خاصیت رنگ بری دارد، پارچه را روی قسمتی از پوست که رنگی شده است بکشید. حتما بعد از پاک شدن لکه ناحیه مورد نظر، دستها و پارچه را بشویید.

۵٫ خمیر دندان فقط برای مسواک زدن کاربرد ندارد

خمیر دندان برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست و بسیاری لکه های دیگر می تواند موثر باشد. البته ممکن است در برخی موارد مفید واقع نگردد ولی تا از آن استفاده نکنید اثربخش بودن آن را تشخیص نخواهید داد. خمیر دندان برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی دست، گوش، گردن و صورت موثر خواهد بود. این روش ارزان، در دسترس و ایمن است پس ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

۶٫ بیکینگ پودر نجات بخش خواهد بود
بیکینگ پودر را به نسبت مساوی با مایع ظرفشویی مخلوط نمایید. پارچه تمییزی را به محلول به دست آمده آغشته نمایید و به آرامی روی محل مورد نظر بکشید تا لکه کاملا محو گردد. از آنجایی که مایع ظرفشویی حاوی اسید لیمو می باشد این روش بسیار موثر واقع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



    نحوه پاک کردن رنگ مو از روی پوست صورت و پیشانی | سایت ...
    fun.baharfa.com/نحوه-پاک-کردن-رنگ-مو-از-روی-پوس...

Translate this page
هرچند رنگی شدن پوست توسط رنگ مو بسیار ناخوشایند است ولی احتمال وقوع آن مخصوصا روی پیشانی و گردن بسیار زیاد است. ممکن است چند قطره رنگ مو روی دستتان ...
چگونه رنگ مو را از روی پوست پاک کنیم؟ - سرخاب سفیداب
sorkhabsefidab.com/.../how-to-remove-hair-color-fro...
Translate this page
Jun 22, 2013 - توصیه‌های دیگری هم برای پاک کردن رنگ مو از پوست وجود دارد. ... کمی روغن بچه و پاک کننده‌ی صورت را باهم مخلوط کنید و با یک لیف حمام به محدوده‌ی لک ...
پاک کردن رنگ مو از پوست | رژلب - سایت تخصصی آرایشی
rojelab.com/items/.../2247-پاک-کردن-رنگ-مو-از-پوس...
Translate this page
Feb 4, 2015 - رنگ کردن موها معمولا پوست صورت را در راستای خط رویش مو ،گوش ها، و پوست دست را لکه دار می ... اکثر رنگ موها با مواد خانگی از روی پوست جدا می شوند.
هفت روش جدید برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست - بروزترین ...
www.niceiran.ir/.../هفت-روش-جدید-برای-پاک-کردن-رن...
Translate this page
هرچند رنگی شدن پوست توسط رنگ مو بسیار ناخوشایند است ولی احتمال وقوع آن ... خمیر دندان برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی دست، گوش، گردن و صورت موثر خواهد بود.
چگونه رنگ موی ریخته شده روی پوست را پاک کنیم؟ - آرایشیک ...
arayeshik.com/چگونه-رنگ-موی-ریخته-شده-روی-پوس...
Translate this page
Dec 9, 2013 - روش کار به این صورت است که مقداری از رنگ مو را زمانی که در جای مرطوبی مثل حمام هستیم روی رنگ خشک شده پوست بریزیم. معمولا آن رنگ ریخته شده ...
پاك كردن رنگ مو از پوست - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Translate this page
Nov 8, 2010 - 13 posts - ‎9 authors
قبل از رنگ روي پوست اطراف صورت و گردن رو وازلين يا كرم چرب بزن اگر رنگي هم شد از اكسيدان و اينها استفاده نكن، پوست بنده خدا رو ميسوزوني
برای پاک کردن رنگ مو از پوست چه کنیم؟ - پارسینه
www.parsine.com/.../برای-پاک-کردن-رنگ-مو-از-پوس...
Translate this page
Jun 22, 2013 - گاهی پیش می آید که به هنگام رنگ کردن مو، ذره هایی از رنگ روی پوست می ریزد. برای پاک کردن آن به این نکات توجه فرمائید.
جام نیوز :: JamNews - برای پاک کردن رنگ مو از پوست چه کنیم؟
www.jamnews.ir/detail/News/200043
Translate this page
Jun 22, 2013 - گاهی پیش می آید که به هنگام رنگ کردن مو، ذره هایی از رنگ روی پوست می ریزد. ... قبل از آن که رنگ مو به خورد پوستتان برود، با یک پنبه آغشته به آب گرم ... لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین ( فینگیلیش ) خودداری نمائید.
نحوه پاک کردن رنگ موی ریخته شده روی پوست
www.takmehr.ir/65474-how-to-clean-up-spilled-hair-...
Translate this page
Dec 11, 2013 - روش کار به این صورت است که مقداری از رنگ مو را زمانی که در جای مرطوبی مثل حمام هستیم روی رنگ خشک شده پوست بریزیم. معمولا آن رنگ ریخته شده ...
چطوری لکه های رنگ را از روی پوست پاک کنیم تادچار حساسیت ...
www.hidoctor.ir/9271_چطوری-لکه-های-رنگ-را-از-روی-...

    Translate this page
    Nov 20, 2013 - اگر موقع رنگ کردن مو متوجه لکه ها ی رنگ بر روی پوست به خصوص در ... کمی روغن بچه و پاک کننده‌ی صورت را باهم مخلوط کنید و با یک لیف حمام به ...





:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی